Vrácení a reklamace zboží
1. Vrácení zboží bez udání důvodů
Jako zákazníci máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (tzv. odstoupení od kupní smlouvy), prodloužit si ji však můžete až na 35 dnů. I když za naše výrobky dáme vzhledem k osobním zkušenostem s jejich používáním ruku do ohně, může se stát, že vám výrobek po doručení "nepadne do oka" a je škoda, aby u vás ležel na dně skříně, když může udělat radost někomu jinému :). Postup a lhůty pro vrácení zboží:
- termín 14+7 dnů na oznámení vrácení zboží začíná běžet v den odeslání zásilky. Proč 14+7? Slovy klasika, sedm dnů je dostatečně dlouhá doba i na stvoření světa, mělo by tedy stačit i na převzetí objednané zásilky. Nu a 14 dnů je zákonná lhůta :-)
- oznámení o odstoupení od smlouvy nám stačí v té nejjednodušší formě: prostě jen napište na e-mail info@amalteia.cz, které zboží nám chcete vrátit a připojte číslo objednávky / faktury (variabilní symbol). Rozhodující je datum doručení této informace, v odůvodněných případech to může být prokazatelné datum odeslání oznámení.
- termín pro vrácení zboží: 14 dnů od odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy
- podmínky pro vrácení: zboží uveďte do původního stavu. Přiložit můžete fakturu, rozhodně však přiložte vyplněný formulář nebo podle něj napište doklad ručně (víme, že ne každý má doma či v práci tiskárnu). Zboží musí být vráceno kompletní, v originálním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
- je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
- zboží zašlete na adresu: AMALTEIA GLOBAL s.r.o., Navrátilova 665/12, 11000 Praha
- vrácení peněz: nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží na bankovní účet, který uvedete v přiloženém formuláři
Přišlo vám zboží nekompletní nebo jiné? I to se bohužel může stát, každý z nás je omylný - v takovém případě nás laskavě co nejdříve kontaktujte (info@amalteia.cz, telefon +420775888989 - Zett AMALTEIA). Samozřejmě vám urychleně zašleme chybějící / správné zboží. Náklady na vrácení špatně dodaného zboží jdou k naší tíži - tzn., že vám budou vráceny společně s částkou za zboží.
2. Záruky
Jako spotřebitel máte ze zákona záruku na spotřební zboží 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka podle zákona 1 rok.
Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.
Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.
3. Reklamace
- informujte nás nejprve e-mailem na info@amalteia.cz, případně telefonicky na +420 775 888 989 (SMS s žádostí o kontakt, do zprávy uveďte své jméno a zboží, kterého se reklamace týká)
- formulář ke stažení: Uplatnění reklamace (reklamační list)
- pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu AMALTEIA GLOBAL s.r.o., Navrátilova 665/12, 110 00 Praha
- přiložte doklad o koupi (fakturu)
- lhůta pro vyřízení vaší reklamace: reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě
Co dělat, když je doručené zboží poškozené
- zkontrolujte si zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na e-mail info@amalteia.cz, nebo na telefon +420 775 88 89 89.